Snel in contact met onze medewerkers
Heb je een vraag over een subsidie, erkenning, vergunning of attest? Of heb je een vraag over jouw KIOSK-dossier? Voortaan kun je onze medewerkers nog vlotter bereiken via het nieuwe contactformulier op deze website en in KIOSK. Geef in het formulier het thema, onderwerp en eventueel dossiernummer in, zo komt je vraag meteen bij het juiste team terecht en wordt ze nog sneller beantwoord.
Eén portaal voor alle vragen over SEVA en KIOSK
Vanaf april wensen we zoveel mogelijk over te schakelen naar het contactformulier. Dat wil zeggen dat vanaf dan alle vragen over Subsidies, Erkenningen, Vergunningen en Attesten (SEVA), technische vragen over KIOSK of vragen over een KIOSK-dossier alleen nog via het contactformulier gesteld kunnen worden.
Wat met de generieke e-mailadressen?
Was je gewoon om je vragen via kiosk@vlaanderen.be of andere generieke e-mailadressen te stellen, dan zal dat in de toekomst niet meer kunnen. Die adressen zullen op termijn van deze website verdwijnen en vervangen worden door een link naar het contactformulier.
Let wel! De generieke e-mailadressen blijven uiteraard bestaan voor aanvragen die nog niet via KIOSK verlopen en via een generiek e-mailadres ingediend moeten worden.
Wat met vragen die niet over SEVA of KIOSK gaan?
Vragen over alle andere beleidsthema’s kun je blijven stellen via de contactpersonen of generieke e-mailadressen die je op deze website bij die thema’s vindt.
Uiteraard kun je het departement ook nog steeds bereiken via het algemene telefoonnummer 02 553 69 77 en het algemene e-mailadres departement.cjm@vlaanderen.be.
Hoe verwijzen we naar het contactformulier?
In de loop van de maand maart passen we onze pagina's over subsidies, erkenningen, vergunningen en attesten aan en worden de generieke e-mailadressen vervangen door onderstaande button onderaan op elke pagina.
MEER INFO OF HULP NODIG?
Inhoudelijke vragen | Vragen over een lopend dossier in KIOSK | Technische vragen over KIOSK
Gebruik het contactformulier