Gedaan met laden. U bevindt zich op: Klachten Over Inter

Klachten

Ben je ontevreden over de werking van Inter? Neem contact op voor een gesprek en we zoeken samen naar een oplossing. Vind je de oplossing niet goed genoeg? Dan kan je gratis een klacht indienen, per telefoon, brief of e-mail.  

Wat is een klacht?

Je hebt een klacht als je ontevreden bent over iets wat Inter gedaan heeft.

Jouw klacht kan ook gaan over iets wat Inter niet deed, maar wel had moeten doen volgens jou.

Een klacht moet duidelijk zijn. Daarom moet je bij een klacht je naam meegeven. Je moet ook duidelijk omschrijven waarover je klacht gaat.

Hoe indienen?

Hoe verloopt de behandeling?

  • Binnen de 10 dagen nadat je je klacht indiende, krijg je een ontvangstmelding.
  • Een klachtenbehandelaar gaat met je klacht aan de slag. Een klachtencoördinator volgt alles op.
  • Binnen de 45 dagen nadat je je klacht indiende, krijg je schriftelijk antwoord.

De klachtenprocedure is niet van toepassing bij

  • Anoniem ingediende klachten

  • Informatievragen en meldingen van klachten over derden

  • Algemene klachten over beleid, beleidsvoornemens en regelgeving

  • Problemen die juridisch al in beroep zitten

  • Feiten waarvoor je in beroep kan gaan om het probleem aan te pakken

  • Een klacht die al behandeld werd

  • Feiten die langer dan 1 jaar geleden plaatsvonden

  • Een ongegronde klacht

  • Een ontbrekend belang.

Niet tevreden met het antwoord?

Als je niet tevreden bent met het antwoord op je klacht, kan je terecht bij de Vlaamse ombudsdienst.

Wat gebeurt er met je gegevens?

Inter houdt zich aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming.

Je gegevens worden nooit doorgegeven aan derden en je kan ze op verzoek inkijken of wijzigen. Na je klacht worden je gegevens niet langer dan 3 jaar bewaard en dan worden ze verwijderd.