Tv-spot zet troeven van varkensvlees van bij ons in de kijker

Van 8 tot 21 mei is er een nieuwe tv-spot te zien voor varkensvlees van bij ons, met twee varkenshouders en een slager in de hoofdrol. De rode draad doorheen de spot zijn alledaagse beelden van varkenshouder Sebastiaan en zijn familie. Door de mensen achter het product te tonen, wil VLAM de kloof verkleinen tussen de consument en de landbouw.

VLAM wil de consument informeren en inspireren om op een bewuste manier te genieten van het lokaal stukje vlees op zijn bord. De campagne benadrukt de lekkere smaak van varkensvlees van bij ons, het vakmanschap van de sector en de troeven van lokaal.

Slager Rudi

De eerste golf zal lopen op VTM, VTM 2, VTM 3 en VTMGO, ondersteund door online artikels op hln.be. De tv-spot kadert binnen een ruimere campagne voor varkensvlees die via diverse mediasamenwerkingen gevoerd wordt. In het najaar worden deze acties herhaald.

Varkenshouders Bart en Sebastiaan