Het Tuinaannemereffect

Midden februari start onze campagne ‘Het Tuinaannemereffect’ op tv en online. Inhoudelijk focust de campagne op het effect dat de tuinaannemer heeft op tuineigenaars: minder stress en zorgeloos genieten, ook wanneer tuinen af te rekenen hebben met extremer weer.

Terwijl een vakman zich over de aanleg of het onderhoud van je tuin bekommert, heb jij tijd om te genieten. Een professionele tuinaanlegger weet raad met de talrijke uitdagingen die bij een tuin(onderhoud) komen kijken. Bovendien is hij als expert op gebied van plantenkeuze, watergift en verharding ook de geknipte man om het gepaste advies te geven om tot een biodiverse tuin te komen en je tuin te wapenen tegen mogelijke droogte.

VLAM brengt de troeven van de tuinaannemer onder de aandacht met een tv-spot. Deze spot wordt zeer gericht ingezet via de aangepaste technologie adressable tv. De tv-campagne worden uitgebreid met online advertenties en een campagne op sociale media.

Er wordt steeds verwezen naar de website tuinaannemer.be, waarop je een tuinaannemer in je buurt kan vinden.