Gedaan met laden. U bevindt zich op: Ombudsdienst voor Telecommunicatie
Ombudsdienst voor Telecommunicatie
Elke klant die ontevreden is over zijn telecomoperator kan de Ombudsdienst voor Telecommunicatie gratis vragen om tussen te komen. De ombudsman is bevoegd voor de volledige telecommunicatiesector.
De ombudsdienst is een laatste toevlucht. De ombudsman kan alleen optreden als een klant geen bevredigende oplossing heeft kunnen bereiken naar aanleiding van zijn contacten met (de klachtendienst van) zijn telecomaanbieder.
Contactgegevens
Ombudsdienst voor Telecommunicatie
- Website
- www.ombudsmantelecom.be opent in nieuw venster
- klachten@ombudsmantelecom.be
- Telefoon
- 02 223 09 09
- Fax
- 02 219 86 59
- Adres
Belgisch Instituut voor postdiensten en telecommunicatie
Ombudsdienst voor TelecommunicatieNorth Gate II
Koning Albert II laan 8 bus 3, 1000 Brussel, België
Routeplanner opent in nieuw venster