Gedaan met laden. U bevindt zich op: Professioneel omgaan met klanten voor huishoudhulpen

Professioneel omgaan met klanten voor huishoudhulpen

  • Vzw VOKANS
  • Erkenningsnummer: VG_E_00462
  • Goedgekeurd op: 21 mei 2012

Beschrijving

Inhoud : Professioneel omgaan met klanten. - Verwachtingen van een professionele huishoudhulp in contact met klanten. - Verschillende manieren om in contact met klanten professioneel te reageren. - Toepassing van professioneel klantencontact door middel van situatieoefeningen. De deelnemers ronden af met een aantal werkpunten waarmee door de werkgever een persoonlijk actieplan kan opgemaakt worden. Dit heeft als doel het gedrag ook effectief bij te sturen en te veranderen. Huishoudhulpen stoten in hun contact met de klant vaak op 'andere sociale verwachtingen' of cultuurverschillen. Tijdens de opleiding reiken we hen een sociaal kader om binnen te handelen.

Opleidingsduur

We geven deze opleiding in een halve dag van 3 uur in onze opleidingslokalen of in een ruim lokaal van de onderneming zelf.

Kostprijs

De kostprijs van deze offerte wordt op maat van uw situatie in overleg met u bepaald, in kader van een optimale financiële ontzorging.