Gedaan met laden. U bevindt zich op: Lastige contactmomenten: kansen voor jezelf en de relatie

Lastige contactmomenten: kansen voor jezelf en de relatie

  • IGO
  • Erkenningsnummer: VG_E_00170
  • Goedgekeurd op: 27 juli 2010

Beschrijving

In de sector van huishoudhulp verloopt het contact met de klant niet altijd optimaal. Soms wordt de klant ervaren als bijzonder lastig, en tot overmaat van ramp kan dit ook het geval zijn met de collega of de verantwoordelijke. Het lijkt alsof de oplossing van 'de ander' moet komen: het 'als die nu niet zo lastig zou doen...!' Alleen... de ander verandert niet omdat de huishoudhulp (in casu de collega of werknemer) dat wilt. In deze module leren de cursisten hoe ze frustratiemomenten kunnen benutten om beter voor zichzelf te zorgen in plaats van het contact tot de 'onmogelijke spits' te drijven vanuit hun - overigens begrijpelijke - frustratie.

Opleidingsduur

Deze module veronderstelt eerdere trainingen rond communicatie. In die context is 6u voldoende om dit specifieke luik te benaderen en in te oefenen.

Kostprijs

De modules zullen doorgaan in 2010, de exacte data zullen u worden medegedeeld door de inschrijvende organisatie bij hun aanvraag. Het ASVO hanteert twee prijzencategorieën: -in het open aanbod wordt een prijs per cursist gefactureerd. -in het gesloten aanbod: een prijs per groep tot en met 15 deelnemers.