Gedaan met laden. U bevindt zich op: Klantvriendelijkheid-klantgerichtheid

Klantvriendelijkheid-klantgerichtheid

  • IN-Z
  • Erkenningsnummer: VG_E_00092
  • Goedgekeurd op: 9 maart 2010

Beschrijving

In de opleiding 'klantvriendelijkheid-klantgerichtheid' krijgt de werknemer inzicht in het omgaan met de klant: hoe klantvriendelijk en klantgericht werken, hoe communiceren met de klant, collega's en verantwoordelijjke en hoe afstemmen van de eigen manier van werken op de behoeften van de klant? Doordat de werknemer klantvriendelijk en klantgericht werkt, kan hij beter inspelen op wat de klant vraagt, kan hij een goede band opbouwen met de klant wat zorgt voor een verhoogde tevredenheid en handelt hij volgens de gedragscodes van het dienstenchequebedrijf.

Opleidingsduur

Duur: 1 sessie van 3,5u (het precieze aanvangsuur: te bepalen door de opdrachtgever) Groepsgrootte: minimum 6, maximum 14 deelnemers Locatie: te bepalen door de opdrachtgever

Kostprijs

¤600,00 excl. verplaatsingskosten voor 1 sessie van 3,5 uur. Agora is niet BTW-plichtig