Gedaan met laden. U bevindt zich op: Klantgerichte communicatie en omgaan met feedback

Klantgerichte communicatie en omgaan met feedback

  • Vzw VOKANS
  • Erkenningsnummer: VG_E_06337
  • Goedgekeurd op: 1 juni 2018

Beschrijving

De opleiding klantgerichte communicatie en omgaan met feedback werd ontwikkeld voor een specifieke klant. De huishoudhulpen tewerkgesteld bij een dienstenchequebedrijf hebben een divers klantenbestand. Deze verscheidenheid aan klanten vraagt om een bewuste, efficiënte en klantgerichte aanpak van de DCO-medewerker. In deze opleiding leert de beginnende DCO-huishoudhulp welke competenties er van haar/hem verwacht worden en gaan we dieper in op twee bepaalde competenties, nl. klantgericht communiceren en het correct geven/ontvangen van feedback.

Opleidingsduur

Deze opleiding heeft een duurtijd van 3,5u en wordt volledig ingepland op een voor- of namiddag.

Kostprijs

De kostprijs van deze offerte wordt op maat van uw situatie in overleg met u bepaald, in kader van een optimale financiële ontzorging.