Gedaan met laden. U bevindt zich op: Keep Smiling (klantvriendelijkheid)
Keep Smiling (klantvriendelijkheid)
Beschrijving
De opleiding richt zich op het verbeteren van klantvriendelijkheid en klantgerichtheid waardoor klanten zich gewaardeerd en begrepen voelen. De opleiding legt de nadruk op vaardigheden zoals empathie tonen, helder communiceren, het behouden van een positieve houding en omgaan met kritiek.
We eindigen deze workshop met een lachworkshop waar ze leren om spontaner en met meer vreugde te lachen, wat zowel hun werkplezier als de klanttevredenheid ten goede komt.
Opleidingsduur
*De opleiding duurt 4 uren, datum en uren worden vastgelegd in samenspraak met de klant.
*De locatie wordt samen met de klant bepaald.
*Maximum 12 cursisten.
*Wij zorgen voor al het nodige didactisch materiaal.
Kostprijs
*De prijs van 4 uur opleiding bedraagt € 530,00 exclusief BTW, eventueel huur van een lokaal, catering.
Indien 2 opleidingen op 1 dag (voor- en namiddag) gegeven worden passen we een korting van 5 % toe.
*Inclusief: de verplaatsingskosten van de opleider, het didactisch materiaal, een eindevaluatie en op vraag van de klant een attest voor de cursist.
*Begeleiding van het subsidiedossier en opmaak van de uitnodigingen.
*Prijs kan jaarlijks aangepast worden.