Gedaan met laden. U bevindt zich op: Is de klant altijd koning ?

Is de klant altijd koning ?

  • NOVARE
  • Erkenningsnummer: VG_E_06216
  • Goedgekeurd op: 24 maart 2017

Beschrijving

Van de huishoudhulpen wordt verwacht dat ze klanten op een klantvriendelijke manier te woord staan en dat ze correct weten om te gaan met klachten en moeilijke situaties. Tijdens de opleiding leren de huishoudhulpen verschillende concrete technieken om in lastige situaties in te zetten, zoals het actief en empathisch luisteren, begrip tonen en concrete afspraken maken.

Opleidingsduur

De opleiding 'is de klant koning' is een opleiding van 3 tot 4 uur. De exact duur is afhankelijk van het aantal cases dat het dienstenchequebedrijf graag wil behandelen. In principe gaat om een opleiding van 1 sessie, maar indien het bedrijf dit wenst, kan er altijd een herhalingssessie worden georganiseerd. Om de groepsinteractie te kunnen bevorderen, weren we graag met groepen van minimum 6 deelnemers.

Kostprijs

De prijs voor het volgen van deze opleiding bedraagt 100,00 euro per persoon. Dit is een totaalprijs, inclusief alle kosten voor het cursusmateriaal en verplaatsingen.