Gedaan met laden. U bevindt zich op: Hoe klantvriendelijk/klantgericht handelen ?

Hoe klantvriendelijk/klantgericht handelen ?

  • ACT NOW!
  • Erkenningsnummer: VG_E_06404
  • Goedgekeurd op: 9 juli 2019

Beschrijving

Dienstencheque-medewerkers komen dagelijks in contact met klanten. Het gezegd luidt : 'klant is koning', maar is dit ook zo ? Wat als de klant zaken vraagt die de dienstencheque-medewerker niet kan/mag uitvoeren ? Het is een heel moeilijke balans om enerzijds de klant tevreden te houden, maar anderzijds ook niet buiten het vooropgestelde takenpakket te treden. Binnen deze opleiding verkrijgen de dienstencheque-medewerkers de nodige handvaten om klantgericht en klantvriendelijk te reageren op de vragen van de klant.

Opleidingsduur

Deze opleiding neemt 4 uur in beslag. Indien gewenst kan deze opleiding qua tijdsduur ook aangepast worden naar u noden. Ook qua leerinhoud zijn wij steeds bereid om deze verder af te stemmen. Binnen onze opleiding staat de praktijk centraal. We focussen ons op concrete situaties/cases, zodanig dat uw medewerkers in staat zijn om deze toe te passen, mocht deze situatie zich voordoen in werkelijkheid. Iedere cursist ontvangt een syllabus alsook een attest. De opleiding neemt standaard 4 uur in beslag (afwijkingen zijn een mogelijkheid). Deze opleiding kan door ter plaatse in het bedrijf, of op een door ons gehuurde locatie.

Kostprijs

Voor een sessie van 4 uur bedraagt de kostprijs 300,00 euro. Dit is excl. verplaatsing, locatie (indien ter plaatse bij u is dit kosteloos) alsook btw. Maximum aantal deelnemers = 15. U kan tevens ook inschrijven voor onze open opleidingen die doorgaan op diverse locaties.