Gedaan met laden. U bevindt zich op: Het geven en krijgen van feedback

Het geven en krijgen van feedback

  • Vorm
  • Erkenningsnummer: VG_E_06061
  • Goedgekeurd op: 5 februari 2016

Beschrijving

Feedback geven? We hebben over alles en iedereen een mening. Maar hoe geven we effectieve feedback? Deze vorming leert je feedback geven op een goede manier, zodat beide partijen er iets aan hebben. Een stap in de goeie richting van samenwerken. Feedback krijgen. Dat heeft niemand graag, maar gebeurt wel. Hoe ontvang je feedback? Door oefeningen leren we feedback te krijgen en er constructief op te reageren. Klanten kunnen heel direct feedback geven over het werk van de dienstencheque'er en worden ook steeds mondiger. Hoe ga je als medewerker hier mee om en hoe geef je zelf feedback aan en klant op een respectvolle, correcte en duidelijke manier?

Opleidingsduur

De vorming duurt 2 x 3 uur en kunnen we op een volledige dag of twee halve dagen organiseren. De opleiding is zeer interactief en van de deelnemers verwachten we een actieve inbreng. Wij voorzien voor iedereen een syllabus. De deelnemers vullen op het einde van de vorming een evaluatieformulier in. Wij verwerken de verbeterpunten binnen de organisatie.

Kostprijs

De prijs van de vorming bedraagt € 1.100 (vanaf 1/1/16 € 1.110) per zes uur voor een groep van maximum 20 personen. Daarin zijn alle kosten inbegrepen: onkosten docent, verplaatsingskosten, syllabi, attesten, ...