Gedaan met laden. U bevindt zich op: Communicatie met de klanten

Communicatie met de klanten

  • ATMETIS
  • Erkenningsnummer: VG_E_06606
  • Goedgekeurd op: 20 juli 2022

Beschrijving

Voor een huishoudhulp is het belangrijk dat hij/zij kan communiceren. Een goede communicatie is immers een basisvoorwaarde voor een vlot contact met de klant en de verantwoordelijke van het kantoor. In de opleiding komen verschillende soorten communicatie aan bod. door een goede werkvoorbereiding kan men al heel wat misverstanden uitsluiten. Welke taken zijn toegelaten met een dienstencheque. Hoe kan je als huishoudhulp reageren wanneer je klant iets vraagt wat niet toegelaten is. Zo leert de thuishulp al op een communicatieve manier reageren.

Opleidingsduur

Deze training duurt 4 uur. De training wordt gegeven op een moment die wordt vastgelegd in samenspraak met de klant. Wij verwachten dat de klant de geldende sociale wetgeving volgt inzake uitbetaling van opleidingsuren. De training wordt aangeboden aan dienstencheque-ondernemingen als in-house training en kan ook als open opleiding worden georganiseerd. De locatie waar de training doorgaat hangt af van de vraag van de opdrachtgever. Atmetis heeft overal in het land voldoende locaties ter beschikking.

Kostprijs

Voor in-house trainingen hanteren we een uurtarief van € 140,00, aangevuld met een kilometervergoeding en eventuele kosten voor de locatie. Open opleidingen zullen georganiseerd worden aan € 82,50 per persoon. Deze prijzen zijn exclusief 21% BTW.