Gedaan met laden. U bevindt zich op: Social media consultant

Social media consultant

Opleidingsverstrekker
SYNTRA
Registratienummer
ODB-Z00527
Geregistreerd
op: 12 juli 2021

Deze opleiding komt in aanmerking voor

  • Opleidingscheques
  • Vlaams opleidingsverlof

Aantal uren: 93 uur

Eindbeoordeling voorzien: ja

Blended leren: nee

Mentoropleiding: nee

Extra informatie: http://www.syntra.beopent in nieuw venster

Voorwaarden

  • Specifieke voorwaarden per opleidingsincentive

    Elke opleidingsincentive heeft zijn eigen specifieke voorwaarden om te bepalen of u recht heeft. Kijk na of u voldoet aan de voorwaarden van de opleidingsincentive waarvan u gebruik wil maken (Vlaams opleidingsverlof(opent in nieuw venster), Vlaams opleidingskrediet(opent in nieuw venster) en opleidingscheques voor werknemers(opent in nieuw venster)

  • Opleidingscheques: beperkende voorwaarde opleidingsniveau

    Deze opleiding kan u betalen met een opleidingscheque. Bent u hooggeschoold (u behaalde een graduaats-, bachelor- of masterdiploma)? Dan kan dat enkel als u een ‘attest loopbaanbegeleiding’ heeft van maximaal 6 jaar oud. In dit attest verklaart een loopbaanbegeleider dat de opleiding noodzakelijk is voor de uitvoering van uw persoonlijk ontwikkelplan (POP). In de aanvraag van de opleidingscheque wordt automatisch de opleidingscode ODB-P00001 ingevuld.

Modules

  • Social media landschap: trends, privacy en wetgeving, monitoring | ODB-Z00527-001 | 24 uur
  • Content creatie en copywriting | ODB-Z00527-002 | 40 uur
  • Marketingstrategie en -beleid en contentplanning | ODB-Z00527-003 | 20 uur
  • Eindwerkbegeleiding Social media consultant | ODB-Z00527-004 | 4 uur
  • Cases Social media consultant | ODB-Z00527-005 | 4 uur
  • EP Social media consultant | ODB-Z00527-006 | 1 uur

Inhoud van de opleiding

In deze opleiding leert de cursist op een heel toepassingsgerichte manier social media kennen als noodzakelijk onderdeel van een marketingstrategie, de diverse sociale media tools gestructureerd en correct in te zetten op basis van een doordachte social media strategie, hoe men een goede monitoring uitvoert, aandacht behoudt voor privacy en wetgeving en hoe men trends en evoluties kan opvolgen.