Hospitality Manager
- SYNTRA
- ODB-Z00130
- op: 1 september 2019
Deze opleiding komt in aanmerking voor
- Opleidingscheques
- Vlaams opleidingsverlof
Aantal uren: 331 uur
Eindbeoordeling voorzien: ja
Blended leren: nee
Mentoropleiding: nee
Extra informatie: http://www.syntra.be opent in nieuw venster
Voorwaarden
Specifieke voorwaarden per opleidingsincentive
Elke opleidingsincentive heeft zijn eigen specifieke voorwaarden om te bepalen of u recht heeft. Kijk na of u voldoet aan de voorwaarden van de opleidingsincentive waarvan u gebruik wil maken (Vlaams opleidingsverlof(opent in nieuw venster), Vlaams opleidingskrediet(opent in nieuw venster) en opleidingscheques voor werknemers(opent in nieuw venster)
Opleidingscheques: beperkende voorwaarde opleidingsniveau
Deze opleiding kan u betalen met een opleidingscheque. Bent u hooggeschoold (u behaalde een graduaats-, bachelor- of masterdiploma)? Dan kan dat enkel als u een ‘attest loopbaanbegeleiding’ heeft van maximaal 6 jaar oud. In dit attest verklaart een loopbaanbegeleider dat de opleiding noodzakelijk is voor de uitvoering van uw persoonlijk ontwikkelplan (POP). In de aanvraag van de opleidingscheque wordt automatisch de opleidingscode ODB-P00001 ingevuld.
Modules
- Communicatieve vaardigheden | ODB-Z00130-001 | 28 uur
- Business Lab: lanceer een start-up | ODB-Z00130-010 | 120 uur
- Business Lab: intake | ODB-Z00130-011 | 1 uur
- Coaching werkplekleren / 1 u /vrijstelbaar volgens de voorwaarden van het werkplekleren | ODB-Z00130-012 | 1 uur
- Serviceverlening | ODB-Z00130-002 | 20 uur
- Wereldculturen | ODB-Z00130-003 | 28 uur
- Hospitality Manager | ODB-Z00130-004 | 38 uur
- Managementvaardigheden | ODB-Z00130-005 | 32 uur
- Organisatievaardigheden | ODB-Z00130-006 | 20 uur
- Hospitality Manager | ODB-Z00130-007 | 1 uur
- Business Lab: intake | ODB-Z00130-008 | 1 uur
- Business Lab: plan een start-up | ODB-Z00130-009 | 41 uur
Inhoud van de opleiding
Cursisten kunnen op een correcte manier gasten ontvangen, informeren en begeleiden met de juiste begroetings en omgangsvormen inzake etiquette en protocol. Daarnaast kunnen ze op een correcte manier sociaal omgaan met gasten van verschillende culturele achtergronden en uit hun eigen comfortzone treden om deze gasten een buitengewone service te verlenen.