Animation artist
- SYNTRA
- ODB-Z00100
- op: 1 september 2019
Deze opleiding komt in aanmerking voor
- Opleidingscheques
- Vlaams opleidingsverlof
- Vlaams opleidingskrediet
Aantal uren: 1.017 uur
Eindbeoordeling voorzien: ja
Blended leren: nee
Mentoropleiding: nee
Extra informatie: http://www.syntra.be opent in nieuw venster
Voorwaarden
Specifieke voorwaarden per opleidingsincentive
Elke opleidingsincentive heeft zijn eigen specifieke voorwaarden om te bepalen of u recht heeft. Kijk na of u voldoet aan de voorwaarden van de opleidingsincentive waarvan u gebruik wil maken (Vlaams opleidingsverlof(opent in nieuw venster), Vlaams opleidingskrediet(opent in nieuw venster) en opleidingscheques voor werknemers(opent in nieuw venster)
Opleidingscheques: beperkende voorwaarde opleidingsniveau
Deze opleiding kan u betalen met een opleidingscheque. Bent u hooggeschoold (u behaalde een graduaats-, bachelor- of masterdiploma)? Dan kan dat enkel als u een ‘attest loopbaanbegeleiding’ heeft van maximaal 6 jaar oud. In dit attest verklaart een loopbaanbegeleider dat de opleiding noodzakelijk is voor de uitvoering van uw persoonlijk ontwikkelplan (POP). In de aanvraag van de opleidingscheque wordt automatisch de opleidingscode ODB-P00001 ingevuld.
Opleidingskrediet: beperkende voorwaarde opleidingsniveau
Deze opleiding kan je volgen met Vlaams opleidingskrediet. Hou er wel rekening mee dat als u hooggeschoold bent (graduaats-, bachelor- of masterdiploma), u deze opleiding enkel mag volgen als u een ‘attest loopbaanbegeleiding’ heeft van maximaal 6 jaar oud. In dit attest verklaart een loopbaanbegeleider dat de opleiding noodzakelijk is voor de uitvoering van uw persoonlijk ontwikkelplan (POP).
Modules
- Working with script & storyboarding | ODB-Z00100-001 | 64 uur
- EP Animation artist | ODB-Z00100-010 | 1 uur
- Praktijkopdracht van de eindproef | ODB-Z00100-011 | 216 uur
- Toekomstplan en portfolio (pitchbook) | ODB-Z00100-012 | 40 uur
- Game and Animation Director | ODB-Z00100-013 | 124 uur
- Basic Animation | ODB-Z00100-002 | 64 uur
- Motion Capture & Cleaning for Ciné | ODB-Z00100-003 | 64 uur
- Motion Capture & Cleaning for Games | ODB-Z00100-004 | 64 uur
- Hard & Soft body animations for Games | ODB-Z00100-005 | 64 uur
- Biped Animation for Games | ODB-Z00100-006 | 64 uur
- Multiped Animation for Games | ODB-Z00100-007 | 64 uur
- In-game Cutscenes and Cinematics | ODB-Z00100-008 | 64 uur
- Story Design | ODB-Z00100-009 | 124 uur
Inhoud van de opleiding
De Animation Artist is in het productieproces verantwoordelijk voor het tot leven brengen van tekeningen, computerobjecten ,enz Via tekeningen of softwarematig maakt hij gebruik van spacing, timing en de juiste animatietechnieken om zijn/haar doel te bereiken. Animatie is een heel arbeidsintensief maar essentieel deel van de meeste digitale producties.