Gedaan met laden. U bevindt zich op: Accounting customer support specialist

Accounting customer support specialist

Opleidingsverstrekker
SYNTRA
Registratienummer
ODB-Z00463
Geregistreerd
op: 29 juni 2020

Deze opleiding komt in aanmerking voor

  • Opleidingscheques
  • Vlaams opleidingsverlof
  • Vlaams opleidingskrediet

Aantal uren: 766 uur

Eindbeoordeling voorzien: ja

Blended leren: nee

Mentoropleiding: nee

Extra informatie: http://www.syntra.be opent in nieuw venster

Voorwaarden

  • Specifieke voorwaarden per opleidingsincentive

    Elke opleidingsincentive heeft zijn eigen specifieke voorwaarden om te bepalen of u recht heeft. Kijk na of u voldoet aan de voorwaarden van de opleidingsincentive waarvan u gebruik wil maken (Vlaams opleidingsverlof(opent in nieuw venster), Vlaams opleidingskrediet(opent in nieuw venster) en opleidingscheques voor werknemers(opent in nieuw venster)

  • Opleidingscheques: beperkende voorwaarde opleidingsniveau

    Deze opleiding kan u betalen met een opleidingscheque. Bent u hooggeschoold (u behaalde een graduaats-, bachelor- of masterdiploma)? Dan kan dat enkel als u een ‘attest loopbaanbegeleiding’ heeft van maximaal 6 jaar oud. In dit attest verklaart een loopbaanbegeleider dat de opleiding noodzakelijk is voor de uitvoering van uw persoonlijk ontwikkelplan (POP). In de aanvraag van de opleidingscheque wordt automatisch de opleidingscode ODB-P00001 ingevuld.

  • Opleidingskrediet: beperkende voorwaarde opleidingsniveau

    Deze opleiding kan je volgen met Vlaams opleidingskrediet. Hou er wel rekening mee dat als u hooggeschoold bent (graduaats-, bachelor- of masterdiploma), u deze opleiding enkel mag volgen als u een ‘attest loopbaanbegeleiding’ heeft van maximaal 6 jaar oud. In dit attest verklaart een loopbaanbegeleider dat de opleiding noodzakelijk is voor de uitvoering van uw persoonlijk ontwikkelplan (POP).

Modules

  • Accounting customer support specialist | ODB-Z00463-001 | 1 uur
  • Optimale klantrelatie in een gedigitaliseerd kantoor | ODB-Z00463-010 | 32 uur
  • Toegepaste digitale transformatie: Tech4Fin | ODB-Z00463-011 | 76 uur
  • Business Lab: intake | ODB-Z00463-012 | 1 uur
  • Customer Delight | ODB-Z00463-013 | 32 uur
  • Buyer persona | ODB-Z00463-014 | 12 uur
  • Customer Journey | ODB-Z00463-015 | 24 uur
  • Zakelijke communicatie | ODB-Z00463-016 | 30 uur
  • Kantoororganisatie | ODB-Z00463-017 | 48 uur
  • Toegepaste ICT-vaardigheden | ODB-Z00463-018 | 124 uur
  • Basis burgerlijk recht en handelsrecht | ODB-Z00463-002 | 40 uur
  • Business Lab: lanceer een start-up | ODB-Z00463-004 | 120 uur
  • Business Lab: plan een start-up | ODB-Z00463-005 | 41 uur
  • Economische basisprincipes | ODB-Z00463-006 | 60 uur
  • Fiscale basisprincipes | ODB-Z00463-007 | 60 uur
  • Meepraten met de accountant | ODB-Z00463-008 | 25 uur
  • Mens, organisatie en digitale transformatie | ODB-Z00463-009 | 40 uur

Inhoud van de opleiding

Opleiden van professionals die een intermediaire, communicatieve, ondernemende en organiserende functie kunnen opnemen, hetzij als zelfstandig of als KMO medewerker, bij de activiteiten van boekhouders, accountants, fiscalisten en dit in hun relatie met hun klanten en in de organisatie en digitalisering van de werkzaamheden.