Gedaan met laden. U bevindt zich op: Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?  MAGDA

Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening? 

Nieuwsbericht
28 juni 2024

Tijdens de Partnerdag MAGDA, MAGDA Online en Mijn Burgerprofiel van 19 april konden alle aanwezigen deelnemen aan een tevredenheidsenquête over de MAGDA-dienstverlening. Er was een mooie respons.

Resultaten

  • De algemene werking van MAGDA scoort 4 op 5.

  • De MAGDA Gebruikersomgeving(opent in nieuw venster) wint aan bekendheid bij onze gebruikers. 2/3 gaf aan de MAGDA Gebruikersomgeving te kennen, en dat is een stijging.

  • Men was het minst tevreden over de communicatie van nieuwe releases met een gemiddelde score van 3,4 op 5. De bedrijfszekerheid én het aanbod kregen dan weer de hoogste scores met beide 4,1 op 5.

  • De uitbreiding van de documentatie en het aansluitingsproces blijkt de belangrijkste verbetering te zijn.

Verbeterpunten

MAGDA wordt in veel verschillende contexten en toepassingen ingezet. Dit valt ook op in de opmerkingen en voorgestelde verbeterpunten die werden meegegeven. Er is regelmatig nood aan ondersteuning op maat of verdere verduidelijking van de documentatie.

U kunt het MAGDA-team bereiken via de MAGDA servicedesk(opent in nieuw venster), zowel voor incidenten als technische en inhoudelijke vragen.