Gedaan met laden. U bevindt zich op: Een klacht? Hospitalisatieverzekering personeel Vlaamse overheid

Een klacht?

Heb je een klacht die te maken heeft met de gezondheidsverzekering van AXA? Op deze webpagina lees je hoe je die indient.

Hoe indienen?

  • Stap 1

    Klachten worden bij AXA behandeld en opgevolgd door de klachtencorrespondenten. Bezorg je klacht:

  • Stap 2

    Je krijgt binnen de 3 werkdagen een ontvangstmelding met een korte uitleg over het verdere verloop van de procedure, tenzij een antwoord ten grond gegeven wordt binnen de week.

    Je krijgt een definitief antwoord binnen de 30 werkdagen. Als dat niet mogelijk is krijg je een motivatie waarom die termijn niet gerespecteerd kon worden en een indicatie van wanneer je wel een antwoord kan verwachten.

  • Stap 3

    Ben je niet tevreden met het antwoord? Dan kun je contact opnemen met de ombudsman van de verzekeringen:

Het Agentschap Overheidspersoneel overloopt op vaste momenten de (geanonimiseerde) gemelde klachten en veelgestelde vragen met de verzekeraar. Op die manier worden communicatiekanalen aangepast, communicatieacties opgezet en eventuele verbeteringen voor het volgende contract geregistreerd.