Gedaan met laden. U bevindt zich op: Terugkoppeling bevraging Lunchbox Vlaanderen Nieuwsberichten

Terugkoppeling bevraging Lunchbox Vlaanderen

Nieuwsbericht
10 juni 2024

Eerder dit jaar vroeg Het Facilitair Bedrijf via deze site aan jullie wat jullie van Lunchbox Vlaanderen vonden. Jullie vulden met velen de bevraging in. Zij gingen met jullie antwoorden aan de slag. Tijd om even terug te koppelen. 

Gebruik Lunchbox Vlaanderen stijgt

Iets meer dan de helft van de respondenten gaf aan Lunchbox Vlaanderen al eens gebruikt te hebben. Een vijfde gaf echter aan nog nooit van Lunchbox gehoord te hebben. De enquête bracht daar wellicht verandering in, ondertussen zijn we weer enkele maanden verder en de cijfers zijn in alle gebouwen gestegen.
Van alle broodjes die verkocht worden, zijn er dat momenteel 1 op 8 via Lunchbox (gemiddeld over de verschillende gebouwen heen). In sommige gebouwen worden zelfs 1 op 4 broodjes via Lunchbox gekocht.

Wat we onthouden uit de bevraging

  • Pluspunten

    Eenvoudig gebruik, vermijden van wachtrijen

    Als grote pluspunt werd het eenvoudig gebruik van het bestelsysteem en het vermijden van de wachtrij genoemd.

  • Gewenste extra's

    Vraag om aanbod uit te breiden

    Als suggestie werd vaak aangehaald dat men ook soep en salades wil kunnen afhalen via Lunchbox. Voor soep is dit helaas onmogelijk, het bewaren in de frigo vereist immers een voorafgaand afkoelproces. Het Facilitair Bedrijf bekijkt wel of en hoe ze salades via Lunchbox kunnen aanbieden.

    Overschotten van het middagaanbod in de restaurants zullen op een andere manier aangeboden worden. Hier hoor je binnenkort meer over!

    Wist je dat… wanneer je enkel soep in het restaurant neemt, je daarvoor niet hoeft aan te schuiven in de wachtrij? Je mag meteen naar de soeptoog gaan en daar je soep nemen.

  • Wat kan beter?

    Verbeterpunten

    Jullie gaven aan bezorgd te zijn over de hygiëne. Het cateringpersoneel van Het Facilitair Bedrijf is opnieuw gesensibiliseerd om de bestelnummers correct en herkenbaar bij je bestelling te plaatsen. Ook jou als klant vragen ze om enkel je eigen broodje aan te raken.

    Er kwamen ook wat verzuchtingen rond beleg of een drankje dat besteld werd en dan toch niet beschikbaar bleek. Ook daar zijn de cateringmedewerkers geïnformeerd om tijdig de klant op de hoogte te brengen.

Man beantwoordt de vragen van een beller.

Nog even dit...

  • Vind je je broodje niet in het afhaalpunt of ontbreekt er iets aan je bestelling? Meld het aan het aanwezige cateringpersoneel en zij helpen je meteen. Je hoeft daarvoor niet aan te schuiven in de wachtrij.

  • Blijf ook zeker alle verbeterpunten melden via Facilipunt, zodat Het Facilitair Bedrijf op de hoogte is van eventuele lokale problemen en daar snel op kan inspelen.

Meer weten over Lunchbox Vlaanderen

Was dit berichtje toch nog het eerste wat je ooit hoorde over Lunchbox? Lees dan snel hoe het werkt en probeer het zeker eens uit!