Gedaan met laden. U bevindt zich op: Vlimpers voor leidinggevenden Informatie voor leidinggevenden

Vlimpers voor leidinggevenden

Zoek je meer informatie over Vlimpers als leidinggevende van de Vlaamse overheid? Op deze webpagina vind je een overzicht.

Wat?

Vlimpers is het online HR-managementsysteem binnen de Vlaamse overheid dat wordt gebruikt voor het beheer van personeelsgegevens, functiegegevens en afwezigheden. Vlimpers is ook de basis voor de loonberekening.

Vlimpers heeft een uitgebreide selfservice-module waarmee je als leidinggevende onder meer kunt:

  • de verlofaanvragen van je medewerkers goedkeuren via een werklijst;
  • een overzicht van de afwezigheden voor je team raadplegen via de teamkalender;
  • een rapport oproepen van de geldelijke loopbaan van een medewerker;
  • profielgegevens en loopbaanvoorkeuren (enkel voor entiteiten die gebruik maken van de module Loopbaan) raadplegen van je medewerkers.

Lees meer over de rechten die je als leidinggevende hebt in Vlimpers.

Aan de slag