Indien je werkt voor een entiteit die tot de Vlaamse overheid behoort, heb je normaal automatisch toegang tot het portaal. Als je geen toegang hebt, lees je hieronder wat je dan kan doen.
Je werkt voor de Vlaamse overheid
Om te kunnen inloggen in Facilipunt, heb je het specifieke gebruikersrecht “Facilipunt” nodig in gebruikersbeheer. Je lokale beheerder kan jou dit specifieke gebruikersrecht geven.
Indien je lokale beheerder je het gebruikersrecht heeft gegeven, en het lukt nog steeds niet om in te loggen in Facilipunt, stuur dan een mail naar facilipunt@vlaanderen.be(opent in uw e-mail applicatie)
- Vermeld duidelijk je naam en voor welke organisatie/entiteit je werkt.
- Indien je een foutmelding krijgt bij het aanmelden op Facilipunt maak dan een screenshot en voeg deze als bijlage toe bij de e-mail.
De collega’s van Facilipunt kijken dan na waarom je geen toegang hebt en lossen het probleem op. Naar gelang het type probleem kan dit wel tot een week duren.
Zodra het probleem opgelost is, contacteert Facilipunt je en kan je (opnieuw) gebruikmaken van onze diensten.
Je lokale beheerder opzoeken
Weet je niet wie je lokale beheerder is? Die kan je opzoeken via de 'Mijn Profiel’-pagina van het Gebruikersbeheer of via de webpagina van Digitaal Vlaanderen.
Je organisatie behoort niet tot de Vlaamse overheid
Indien je organisatie niet tot de Vlaamse overheid behoort, kunnen we je geen rechtstreekse toegang geven tot ons portaal. Je kan ons echter wel contacteren via een mail naar facilipunt@vlaanderen.be(opent in uw e-mail applicatie) of op het volgende nummer: 02 553 20 00.