Gedaan met laden. U bevindt zich op: Hoe toon je gesprekken van een community op een SharePoint-site? Vragen en antwoorden over Viva Engage

Hoe toon je gesprekken van een community op een SharePoint-site?

Deze inhoud is enkel bedoeld voor SharePoint-beheerders.

Het gaat namelijk over het embedden (of anders gezegd: opnemen, incorporeren) van een Viva Engage-gesprek op een Sharepoint-site.

Wanneer je SharePoint-sites gebruikt, kan het handig zijn om Viva Engage-gesprekken weer te geven in een specifieke community of met een specifieke hashtag op de homepage van de SharePoint-site.

  • Stap 1

    Ga naar Viva Engage en navigeer naar de community die je aan je SharePoint-site wilt toevoegen.

  • Stap 2

    Selecteer en kopieer het adres (URL) op de adresbalk.

  • Stap 3

    Ga naar de pagina op je SharePoint-site waar de gesprekken moeten worden weergegeven.

  • Stap 4

    Klik op Bewerken in de bovenste hoek boven de banner van de pagina.

  • Stap 5

    Navigeer naar de locatie waar de gesprekken moeten worden weergegeven.

  • Stap 6

    Klik op de "+" en selecteer Viva Engage-Gesprekken.

  • Stap 7

    Plak het adres in het dialoogvenster, selecteer de grootte van de vensters en klik op "X" om het deelvenster te sluiten.

  • Stap 8

    Klik op Publiceren in de bovenste hoek.