Gedaan met laden. U bevindt zich op: Hoe maak je een nieuwe bucket? Planner

Hoe maak je een nieuwe bucket?

Nadat je taken aan een plan hebt toegevoegd, kan je ze groeperen in ‘buckets’ (‘emmers’, ‘containers’). Zo kan je je plan opdelen in fases, soorten werk, departementen, of wat dan ook – hetgeen het beste past bij jouw plan.

  • Stap 1

    Klik op het plan om het te openen

  • Stap 2

    Om een nieuwe bucket aan te maken, klik je op Nieuwe bucket toevoegen

  • Stap 3

    Typ de naam van je nieuwe bucket. Druk op Enter als je klaar bent

  • Stap 4

    Je hebt nu een nieuwe bucket gecreëerd, en hier kan je nu nieuwe taken aan toevoegen, of bestaande taken naartoe verplaatsen

  • Stap 5

    Om een bucket te hernoemen, klik je op de naam van de bucket en geef je de nieuwe naam in. Druk op Enter als je klaar bent

Tip

Zie je de optie Nieuwe bucket toevoegen niet? Misschien heb je het bord niet gegroepeerd staan per bucket.
Klik in dat geval op Groeperen op… en kies Bucket.