Gedaan met laden. U bevindt zich op: Hoe voeg je een gedeelde (groeps-)mailbox toe in Outlook? Outlook

Hoe voeg je een gedeelde (groeps-)mailbox toe in Outlook?

Soms worden er in Outlook mailboxen aangemaakt die niet aan één persoon hangen, maar wel aan een groep van mensen, bijvoorbeeld secretariaat-bosbeheer@vlaanderen.be(opent in uw e-mail applicatie).

Als je toegang hebt, mag je deze gedeelde mailbox ook op een permanente manier toevoegen aan je Outlook-mappen zodat je hem steeds makkelijk kan raadplegen.

  • Stap 1

    Ga in Outlook naar Bestand - Accountinstellingen - Accountinstellingen

  • Stap 2

    Selecteer in het tabblad E-mail je eigen mailbox en klik op Wijzigen

  • Stap 3

    Klik op de knop Meer Instellingen

  • Stap 4

    Selecteer het tabblad Geavanceerd en klik op Toevoegen

  • Stap 5

    Vul het e-mailadres in van de gedeelde mailbox en klik OK

  • Stap 6

    Ook in de volgende schermen klik je telkens OK