Intra-EU-detachering in het Vlaams Gewest. Een analyse van de data uit LIMOSA 2010-2020 Studie • maart 2022
Inclusief ondernemen. Evalueerbaarheidsstudie van de projecten binnen de ESF-oproep Inclusieve ondernemingen Rapport • februari 2022
Wie kiest voor duaal leren? Een analyse van de instroom in duaal leren en beleidsaanbevelingen aan de hand van gedragsinzichten Onderzoeksrapport • december 2021
Customer journey van niet-participerende en participerende burgers aan levenslang leren. Een onderzoek naar de persona’s, drempels en hefbomen van burgers met een leernood Onderzoeksrapport • december 2021
Opleidingsdeelname en de opleidingsinspanningen van werkgevers in Vlaanderen. Monitoringsrapport Rapport • november 2021
Customer journey van opleidingsverstrekkers levenslang leren. Een onderzoek naar de persona's, drempels en hefbomen van opleidingsverstrekkers bij de ontwikkeling van een nieuw opleidingsaanbod Rapport • oktober 2021
Metastudie: duaal leren in Vlaanderen. Focus op de onderneming en de werkplekcomponent Onderzoeksrapport • oktober 2021