Deze kaart bevat kleine verkeersveiligheidsingrepen die zijn gepland, gestart of uitgevoerd op autosnelwegen en gewestwegen in Vlaanderen.Naast de gekende grote infrastructuurprojecten voert AWV ook heel wat kleine ingrepen uit op het terrein: dit zijn werken die geen grote heraanleg vragen of waarvoor geen grote/langdurige hinder wordt verwacht. Deze kleine ingrepen helpen ons wel om flinke stappen vooruit te zetten om de verkeersveiligheid op die locaties te verbeteren. De kaart bevat een overzicht vanaf 2020 tot vandaag van kleinere werken in het kader van de dynamische lijst gevaarlijke punten. Grotere ingrepen, zoals de heraanleg van een gevaarlijk kruispunt, zitten niet bij deze ‘quick wins’.
Filter
9070 resultaten
- WFS
- De kaart toont informatie over de dikte en diepte van de top van de Holocene veenvoorkomen in het projectgebied van het Ondiep Model van Antwerpen. De kaart is gemaakt op basis van lithofractie >60% voor veen in de voxels toegekend aan het Holoceen in het Ondiep (voxel)Model van Antwerpen v1.1. Deze kaart kan verkennend gebruikt worden bij onderzoek in aanloop van toekomstig grondverzet of projecten met ondergrondse impact. Het aanwezige veen moet maximaal bewaard blijven.GeoTIFF
- De kaart toont informatie over de dikte en diepte van de top van de Holocene, Quartaire, klei in het projectgebied van het Ondiep Model van Antwerpen. Deze slappe kleien zijn weinig gecompacteerd. De kaart is gemaakt op basis van lithofractie >60% voor klei in de voxels toegekend aan het Holoceen in het Ondiep (voxel)Model van Antwerpen v1.1. Deze kaart kan verkennend gebruikt worden bij onderzoek in aanloop van toekomstig grondverzet en het potentieel hoogwaardig inzetten van uitgegraven grond, vb als delfstof.GeoTIFF
- De kaart toont informatie over de dikte en diepte van de top van de Holocene, Quartaire, veen en klei in het projectgebied van het Ondiep Model van Antwerpen. De slappe kleien zijn weinig gecompacteerd. De kaart is gemaakt op basis van lithofractie >60% voor de som van het aandeel van veen en klei in de voxels toegekend aan het Holoceen in het Ondiep (voxel)Model van Antwerpen v1.1. Deze kaart kan verkennend gebruikt worden bij onderzoek in aanloop van toekomstig grondverzet en het potentieel hoogwaardig inzetten van uitgegraven grond, vb klei als delfstof; of bij projecten met een impact in de ondergrond. Het veen moet maximaal bewaard worden.GeoTIFF
- De kaart toont gecombineerde informatie over de dikte en diepte van de top van de Formatie van Boom in het projectgebied van het Ondiep Model van Antwerpen. De Formatie van Boom bestaat voornamelijk uit sterk gecompacteerde hoogwaardige klei en silt. Deze kaart kan verkennend gebruikt worden bij onderzoek in aanloop van toekomstig grondverzet en het potentieel hoogwaardig inzetten van uitgegraven grond, vb als delfstof. De kaart is gebaseerd op de 3D geologische modellagen van de top en basis van de Formatie van Boom in het Ondiep (lagen)Model van Antwerpen v1.1.GeoTIFF
- Deze kaart moet gebruikt worden als overlay op de Quartairprofieltypekaart Vlaanderen (1/50.000), die een beeld geeft van de voorkomende Quartaire profieltypes voor gans Vlaanderen. Indien deze kaart geactiveerd is kan informatie over het aanwezige profieltype op een bepaalde locatie rechtstreeks opgeroepen worden. Fiches met de profieltypes zijn nog niet voor alle kaartbladen gekoppeld aan de kaartlaag. Hieraan wordt nog verder gewerkt. Deze kaart is samengesteld op basis van de individuele Quartairgeologische profieltypekaarten per kaartblad op schaal 1/50.000. Elke individuele kaart per kaartblad geeft de opeenvolging van meest recente afzettingen weer. Deze afzettingen zijn eolisch, fluviatiel, getijdenafzettingen of hellingsafzettingen. De vlakken van de quartairkaart geven de zones weer waar gelijkaardige successies van specifieke quartaire lagen (profieltypes) voorkomen. Over de dikte van de verschillende samenstellende lagen van een profieltype moeten vooral de aanvullende isohypsen- en isopachenkaarten en de aanvullende teksten per kaartblad aanwijzingen geven. De quartaire afzettingen in Vlaanderen zijn lateraal en verticaal heterogeen en variëren erg in dikte.GML
- Het Wegenregister is het middenschalig referentiebestand van de wegen in Vlaanderen. Het moet alle (openbaar toegankelijke) wegen van Vlaanderen bevatten, met bijbehorende attribuutgegevens. De laag wegenregister_straatas_postzone wordt via een dagelijks lopend script afgeleid van de basislaag van het Wegenregister dat bestaat uit segmenten. Een straatas is een verzameling van één of meerdere segmenten. De straatassen worden in deze laag opgedeeld in de postzones binnen de stad Antwerpen met het bijbehorende district. Daarnaast bevat de laag per straatnaam een Rijksregisterstraatcode.HTMLZIPKMLGEOJSON+2
- Strategische geluidsbelastingskaart voor de stad Antwerpen betreffende industrie volgens RL 2002/49/EG. Het referentiejaar van deze data is 201 6 . Op de geluidskaart wordt aangegeven aan hoeveel geluid de omgeving wordt blootgesteld. De geluidsbelasting wordt daarbij uitgedrukt in de parameter L eve . Het L eve -niveau is het jaargemiddelde geluidsniveau tijdens de avond (19u-23u ). Deze geluidsbelastingskaarten worden geactualiseerd om de 5 jaar.OGC:WFS-1.0.0-HTTP-GET-CAPABILITIESOGC:WMSKMLOGC:WMS-1.3.0-HTTP-GET-CAPABILITIES+7
- LNE - Departement Leefmilieu, Natuur en Energie - Lucht, Hinder, Risicobeheer, Milieu & Gezondheid Strategische geluidsbelastingskaart voor de stad Antwerpen betreffende industrie volgens RL 2002/49/EG. Het referentiejaar van deze data is 201 6 . Op de geluidskaart wordt aangegeven aan hoeveel geluid de omgeving wordt blootgesteld. Het Lden-niveau is een gewogen jaargemiddeld geluidsdrukniveau over het etmaal waarbij de avond- en nachtniveaus relatief gezien zwaarder doorwegen, wat overeenkomt met de vaststelling dat geluidsoverlast des avonds en des nachts doorgaans als hinderlijker wordt ervaren. Uit Europees onderzoek blijkt dan ook dat een Lden een relatief goede voorspeller is van de mate waarin omwonenden hinder kunnen ondervinden. Deze geluidsbelastingskaarten worden geactualiseerd om de 5 jaar. Creatiedatum: 2014-02-25T00:00:00 Publicatiedatum: 2008-06-01T00:00:00 Beheer: Els Van Duyse Contact: els.vanduyse@stad.antwerpen.be - lucht.hinder.gezondheid@lne.vlaanderen.be - duurzame.stad@stad.antwerpen.beHTMLCSVKMLZIP+7
- Strategische geluidsbelastingskaart voor de stad Antwerpen betreffende industrie volgens RL 2002/49/EG. Het referentiejaar van deze data is 201 6 . Op de geluidskaart wordt aangegeven aan hoeveel geluid de omgeving wordt blootgesteld. De geluidsbelasting wordt daarbij uitgedrukt in de parameter Lnight. Het Lnight-niveau is het jaargemiddelde geluidsniveau tijdens de nacht (23-07u) en is een van de geluidsindicatoren die representatief zijn voor mogelijke nachtelijke slaapverstoring. Deze geluidsbelastingskaarten worden geactualiseerd om de 5 jaar.JSONCSVHTMLZIP+7
- Strategische geluidsbelastingskaart voor de stad Antwerpen betreffende industrie volgens RL 2002/49/EG. Het referentiejaar van deze data is 201 6 . Op de geluidskaart wordt aangegeven aan hoeveel geluid de omgeving wordt blootgesteld. De geluidsbelasting wordt daarbij uitgedrukt in de parameter L eve . Het L eve -niveau is het jaargemiddelde geluidsniveau tijdens de avond (19u-23u ). Deze geluidsbelastingskaarten worden geactualiseerd om de 5 jaar.OGC:WMS-1.3.0-HTTP-GET-CAPABILITIESOGC:WMS-1.3.0-HTTP-GET-MAPJSONCSV+7
- Strategische geluidsbelastingskaart voor de stad Antwerpen betreffende industrie volgens RL 2002/49/EG. Het referentiejaar van deze data is 201 6 . Op de geluidskaart wordt aangegeven aan hoeveel geluid de omgeving wordt blootgesteld. Het Lden-niveau is een gewogen jaargemiddeld geluidsdrukniveau over het etmaal waarbij de avond- en nachtniveaus relatief gezien zwaarder doorwegen, wat overeenkomt met de vaststelling dat geluidsoverlast des avonds en des nachts doorgaans als hinderlijker wordt ervaren. Uit Europees onderzoek blijkt dan ook dat een Lden een relatief goede voorspeller is van de mate waarin omwonenden hinder kunnen ondervinden. Deze geluidsbelastingskaarten worden geactualiseerd om de 5 jaar.OGC:WMS-1.3.0-HTTP-GET-MAPCSVZIPJSON+7