Gedaan met laden. U bevindt zich op: 91% van de deelnemers zou een gevolgde opleiding bij Wonen in Vlaanderen aanbevelen aan een collega Cijfer in de kijker

Wonen in Vlaanderen organiseert regelmatig opleidingen over diverse thema’s en doet dat voor verschillende professionele doelgroepen. De grootste doelgroep zijn medewerkers van woonmaatschappijen, lokale besturen, intergemeentelijke samenwerkingsprojecten (IGS’en) en OCMW’s.

Uit de evaluaties van de opleidingen in 2023 leren we dat 91% van de deelnemers de gevolgde opleiding zou aanbevelen aan een collega. Ook kan 79% van de deelnemers effectief aan de slag met wat ze leerden in de opleiding of het overlegmoment. De gemiddelde tevredenheid van de deelnemers scoort een mooie 4,2 op 5. In totaal namen 6315 mensen deel aan een opleiding bij Wonen in Vlaanderen.

Ons agentschap houdt graag rekening met het comfort van de deelnemers: we organiseren onze sessies in verschillende provincies en wisselen af tussen fysieke en digitale opleidingen. 64% van het opleidingsaanbod is digitaal.