Gedaan met laden. U bevindt zich op: Service Management (SERV1)

Service Management (SERV1)

Opleidingsverstrekker
OBMB
Registratienummer
ODB-0001454
Geregistreerd
op: 1 september 2019

Deze opleiding komt in aanmerking voor

  • Opleidingscheques
  • Vlaams opleidingsverlof

Aantal uren: 32 uur

Eindbeoordeling voorzien: nee

Blended leren: nee

Mentoropleiding: nee

Voorwaarden

  • Specifieke voorwaarden per opleidingsincentive

    Elke opleidingsincentive heeft zijn eigen specifieke voorwaarden om te bepalen of u recht heeft. Kijk na of u voldoet aan de voorwaarden van de opleidingsincentive waarvan u gebruik wil maken (Vlaams opleidingsverlof, Vlaams opleidingskrediet en opleidingscheques voor werknemers

  • Opleidingscheques: beperkende voorwaarde opleidingsniveau

    Deze opleiding kan u betalen met een opleidingscheque. Bent u hooggeschoold (u behaalde een graduaats-, bachelor- of masterdiploma)? Dan kan dat enkel als u een ‘attest loopbaanbegeleiding’ heeft van maximaal 6 jaar oud. In dit attest verklaart een loopbaanbegeleider dat de opleiding noodzakelijk is voor de uitvoering van uw persoonlijk ontwikkelplan (POP).

Inhoud van de opleiding

Are you are a First-Level Service Manager and would like to improve your skills and become more professional? Service management is a leadership task and requires a high degree of social competence, especially in dealing with the customer. In this basic and multifaceted learning program, consisting of staggered self-study phases and face-to-face workshops, you will acquire a comprehensive range of competencies and skills that Siemens requires First-Level Service Manager to have. As a service manager you need to fulfill four main roles: the entrepreneur with business orientation (entrepreneur), the business partner with customer orientation (business partner), the leader with employee orientation (Leader). According to these roles, you will learn suitable leadership tools for your service business and the digital environment, deal with digital trends and their importance to your service area, learn how to gain the trust of the customer, master difficult situations and at the same time win new orders. This comprehensive learning program, covering a broad range of topics, provides a sound foundation for successful service management.