Voeg in een paar klikken je afwezigheid toe in je Outlook-agenda
Hoe je dit doet, lees je verder in dit nieuwsbericht.
Je vraagt je afwezigheid aan in Vlimpers en ontvangt na goedkeuring van je aanvraag automatisch twee e-mailberichten:
- 1 e-mail als goedkeuring van je aanvraag
- 1 e-mail met een bijlage om in je Outlook-agenda op te nemen. Lees verder hoe je dit doet.
Aan de slag
- Stap 1
Open het bestand via het tabblad ‘Bijlagen’ of door te dubbel klikken op het bestand.
- Stap 2
Er verschijnt een melding van Microsoft Outlook ‘Deze internetagenda aan Outlook toevoegen?’.
- Stap 3
De afwezigheid werd toegevoegd aan jouw agenda. Je kunt de e-mail met het vergaderverzoek verwijderen. De afwezigheid blijft zichtbaar in jouw agenda.
Hulp nodig?
Klik in Vlimpers op de ?-knoppen en lees de invoerinstructies. Of raadpleeg de Vlimpers-snelstartkaarten over afwezigheden via Vlimpers(opent in nieuw venster) > tegel ‘Leren’. Noteer ‘afwezigheid’ in het zoekveld centraal bovenaan en zoek de gewenste snelstartkaart.