Gedaan met laden. U bevindt zich op: Hoe orden je je lijsten? Vragen en antwoorden over To Do

Hoe orden je je lijsten?

Wanneer je To Do gebruikt om al je professionele en daarnaast ook je persoonlijke taken bij te houden, kan er wat chaos ontstaan in je takenlijsten. Dat kan je eenvoudig oplossen door ze te ordenen. Een handige functie binnen To Do is dat je je lijsten kan groeperen.

  1. Klik links in het menu op het icoon Groep maken (naast + Nieuwe lijst).
  2. Typ een gepaste naam voor je groep in het vak Naamloze groep.
  3. Je groep is gemaakt; je kan nu de lijsten die tot deze groep moeten behoren onder de groep slepen.

Tips

  • Wil je de groep verwijderen of een andere naam geven, dan kan je dit door op je groep te klikken met de rechtermuisknop. Op mobiele apparaten tik je op de drie puntjes rechts van de groepsnaam.
  • Op mobiele apparaten kan je ook op de drie puntjes rechts van de groepsnaam tikken en vervolgens de optie voor het toevoegen of verwijderen van lijsten selecteren.