Gedaan met laden. U bevindt zich op: Wat als je laptop op één of andere manier onbruikbaar is geworden? Vragen en antwoorden over jouw toestellen

Wat als je laptop op één of andere manier onbruikbaar is geworden?

Ongelukjes kunnen altijd gebeuren. Je laptop is gevallen en onherstelbaar beschadigd, Of je hebt koffie over je toetsenbord gemorst. Of ...

    Wanneer je je pc niet meer kan gebruiken:

    1. Bel naar de Servicedesk (02/ 553 9000) of mail naar servicedesk@vlaanderen.be
    2. Je melding zal beschouwd worden als een incident/probleem (niet onder garantie hersteld).
    3. Je hebt geen recht op een vervangtoestel vanuit de Servicedesk. Best neem je contact op met je IT-functiehouder om af te spreken of je een vervangtoestel kan krijgen vanuit je entiteit.
    4. De Servicedesk maakt ondertussen een inschatting van de herstelkost en legt deze voor aan de IT-functiehouder die beslist of de reparatie doorgaat of je een nieuw toestel ontvangt.

    Zorg ervoor dat je je bestanden nooit lokaal op je laptop opslaat, maar steeds in OneDrive of SharePoint. Aangezien je data dan in de cloud staan, ben je niets kwijt als je laptop het begeeft.