Digital Marketeer
- SYNTRA
- ODB-Z00605
- op: 2 september 2022
Deze opleiding komt in aanmerking voor
- Opleidingscheques
- Vlaams opleidingsverlof
- Vlaams opleidingskrediet
Aantal uren: 680 uur
Eindbeoordeling voorzien: ja
Blended leren: nee
Mentoropleiding: nee
Extra informatie: http://www.syntra.be opent in nieuw venster
Voorwaarden
Specifieke voorwaarden per opleidingsincentive
Elke opleidingsincentive heeft zijn eigen specifieke voorwaarden om te bepalen of u recht heeft. Kijk na of u voldoet aan de voorwaarden van de opleidingsincentive waarvan u gebruik wil maken (Vlaams opleidingsverlof(opent in nieuw venster), Vlaams opleidingskrediet(opent in nieuw venster) en opleidingscheques voor werknemers(opent in nieuw venster)
Opleidingscheques: beperkende voorwaarde opleidingsniveau
Deze opleiding kan u betalen met een opleidingscheque. Bent u hooggeschoold (u behaalde een graduaats-, bachelor- of masterdiploma)? Dan kan dat enkel als u een ‘attest loopbaanbegeleiding’ heeft van maximaal 6 jaar oud. In dit attest verklaart een loopbaanbegeleider dat de opleiding noodzakelijk is voor de uitvoering van uw persoonlijk ontwikkelplan (POP). In de aanvraag van de opleidingscheque wordt automatisch de opleidingscode ODB-P00001 ingevuld.
Opleidingskrediet: beperkende voorwaarde opleidingsniveau
Deze opleiding kan je volgen met Vlaams opleidingskrediet. Hou er wel rekening mee dat als u hooggeschoold bent (graduaats-, bachelor- of masterdiploma), u deze opleiding enkel mag volgen als u een ‘attest loopbaanbegeleiding’ heeft van maximaal 6 jaar oud. In dit attest verklaart een loopbaanbegeleider dat de opleiding noodzakelijk is voor de uitvoering van uw persoonlijk ontwikkelplan (POP).
Modules
- Analytics/SEO/Monitoring | ODB-Z00605-001 | 32 uur
- Marketing via NFT | ODB-Z00605-010 | 20 uur
- Marketingplan opmaken | ODB-Z00605-011 | 52 uur
- Online advertising campagnes | ODB-Z00605-012 | 48 uur
- Verkopen via een webshop | ODB-Z00605-013 | 24 uur
- Website beheer | ODB-Z00605-014 | 32 uur
- Multimedia Content Creatie | ODB-Z00605-015 | 52 uur
- Programmatic advertising/RTB | ODB-Z00605-016 | 20 uur
- Bouwstenen marketingplan | ODB-Z00605-002 | 52 uur
- Coaching werkplekleren / 3 u | ODB-Z00605-003 | 3 uur
- Community - en reputatiemanagement | ODB-Z00605-004 | 24 uur
- CRM/inbound/marketing automation | ODB-Z00605-005 | 20 uur
- Digital Marketeer | ODB-Z00605-006 | 1 uur
- Digital Marketeer in de praktijk | ODB-Z00605-007 | 240 uur
- Eindproefbegeleiding Digital Marketeer | ODB-Z00605-008 | 8 uur
- Marketing essentials | ODB-Z00605-009 | 52 uur
Inhoud van de opleiding
Een marketeer vandaag kan vlot digitale tools inzetten om een marketingplan op te zetten, de resultaten te monitoren en data aan te reiken waarmee de strategische (marketing) doelstellingen van een onderneming kunnen worden onderbouwd. Deze hands on opleiding is zeer praktijkgericht. Wie afstudeert kan met een grote mate van zelfstandigheid op een marketingafdeling of als zelfstandige aan de slag.