Gedaan met laden. U bevindt zich op: Een realistische evaluatie van het scholenbouwbeleid in Vlaanderen. Logica en coherentie, effectiviteit, actiepunten
Een realistische evaluatie van het scholenbouwbeleid in Vlaanderen. Logica en coherentie, effectiviteit, actiepunten
In de loop van 2012 evalueerde het Agentschap voor Infrastructuur in het Onderwijs (AGIOn) het huidige scholenbouwbeleid (2005-2015). De beleidsevaluatie richtte zich op de vraag in hoeverre de verschillende beleidsinstrumenten zoals subsidies, normen, regelgeving, advies en informatie voldoende coherent en logisch zijn en in welke mate ze de succesvolle realisatie van bouwprojecten effectief ondersteunen.
Het onderzoeksrapport vertrekt vanuit een theoretisch denkkader, geeft een beschrijving van het huidige scholenbouwbeleid, gaat uitgebreid in op de resultaten van het onderzoek en bundelt beleidsaanbevelingen die verschillende belanghebbenden hebben aangebracht.
Lees de publicatie
- Publicatiedatum
- Januari 2013
- Publicatietype
- Rapport
- Thema's
- Onderwijsbeleid en -regelgeving , Onderwijs - algemeen