Gedaan met laden. U bevindt zich op: Communicatie met klanten en je (regio) kantoor

Communicatie met klanten en je (regio) kantoor

  • GROEP INTRO VZW
  • Erkenningsnummer: VG_E_06329
  • Goedgekeurd op: 1 juni 2018

Beschrijving

In deze opleiding leren huishoudhulpen op een goede manier communiceren met klanten en hun (regio) kantoor. Ze leren professioneel te communiceren: zowel face-to-face, als schriftelijk en via de telefoon. Aan bod komen: de verwachtingen die hun kantoor en de klant heeft over wat ze moeten communiceren, het belang van non-verbale communicatie, actief luisteren, omgaan met feedback, communiceren in of over lastige situaties. Goede communicatie zorgt voor een goede samenwerking met de klant en met het (regio) kantoor!

Opleidingsduur

- De volledig opleiding duurt 8u (2 halve dagen van 4u). - Een introductie in 'communicatie met klanten en het (regio) kantoor' kan reeds in een halve dag gegeven worden. In een introductie wordt de focus vooral gelegd op face-to-face communicatie.

Kostprijs

Groep INTRO vraagt 100 euro/u instructiekost + 0,40 euro/km verplaatsingskost.