Gedaan met laden. U bevindt zich op: Assertief en klantgerichtheid omgaan met vragen van klanten

Assertief en klantgerichtheid omgaan met vragen van klanten

  • Job & Co
  • Erkenningsnummer: VG_E_06000
  • Goedgekeurd op: 16 juli 2015

Beschrijving

Aanreiken van tips en handvaten om op een correcte en klantvriendelijke, maar toch assertieve manier met de klanten te communiceren en in het bijzonder om te gaan met andere - bijkomende - nieuwe vragen. 1. een aantal basisprincipes over communicatie en klantgerichtheid 2. concrete oefeningen op basis van reële situaties op de werkvloer: verschillende stappen in het omgaan met vragen. In de communicatie met klanten is het omgaan met vragen voor de medewerker een van de moeilijkste opgaven. Een extra taak binnen hetzelfde tijdsbestek, een taak die de medewerker niet mag uitvoeren... Hoe ga je als medewerker op een correcte maar assertieve manier om met deze vragen. Zodat aan de verwachtingen van alle 3 de betrokken partijen kan tegemoet gekomen worden.

Opleidingsduur

Standaardsessie duurt 3 uren. Groep van minimum 4 - max. 10 deelnemers Inzet van trainer met ervaring en begeleiding/arbeidsbemiddeling van werkenden en werkzoekenden, in het bijzonder van anderstaligen, allochtonen, kortgeschoolden, personen met beperking. Opleiding kan op vraag van DC-bedrijf georganiseerd worden, ter plaatse of in een trainingslokaal van Compaan / Job & Co. We plannen de standaardsessie ook in open aanbod, 2x/jaar, Oost-Vlaanderen.

Kostprijs

- opleiding op vraag van DC-bedrijf : 90€/instructie-uur (270€ voor standaardsessie van 3u) + vervoerskosten trainer 0.33€€/km. Inbegrepen : voorbereiding, training, materiaal, schriftelijke neerslag voor de deelnemer, deelnameattest Niet inbegrepen : eventuele huur leslokaal in Compaan of extern, excl. BTW - in open aanbod : 70€/deelnemer/standaardsessie van 3u. Inbegrepen : training, drank, schriftelijke neerslag voor de deelnemer, deelnameattest