Gedaan met laden. U bevindt zich op: Klantgerichtheid en een professionele houding van de dienstenchequemedewerker

Klantgerichtheid en een professionele houding van de dienstenchequemedewerker

  • ATMETIS
  • Erkenningsnummer: VG_E_00843
  • Goedgekeurd op: 24 maart 2014

Beschrijving

Een dienstenchequemedewerker dient een professionele houding aan te nemen tijdens de uitoefening van zijn/haar job. Tijdens de opleiding wordt er overlopen welke valkuilen men kan tegenkomen in de uitoefening van de functie en hoe men daar het best op reageert. Klantgerichtheid ligt hiervan in het verlengde. Het doel van deze opleiding is een zo goed mogelijke service te kunnen bieden aan de klanten. De medewerker is immers verantwoordelijk voor zijn/haar gedrag. Er wordt ook nog extra aandacht besteed aan de deontologie, een dienstenchequemedewerker dient immers een bepaalde bedragscode na te leven.

Opleidingsduur

Deze opleiding duurt 4 uur (inclusief korte pauze van 15 min.) en kan op verzoek zowel in de voor- als namiddag georganiseerd worden. Indien gewenst kan dit ook 's avonds. Voor een incompany opleiding wordt er geen extra kost aangerekend. Indien er geen locatie beschikbaar is, zorgt Job en Coach voor de geschikte locatie (eventueel met catering) tegen een forfaitaire vergoeding.

Kostprijs

De prijs voor een groep van maximaal 15 personen voor een halve dag opleiding door een ervaren lesgever inclusief syllabi en gebruik beamer en oefenmateriaal bedraagt 400 euro. Deze prijs is exclusief verplaatsingsvergoeding (0,35 euro per km) of huur van een externe locatie (met catering).