Gedaan met laden. U bevindt zich op: Communicatie en assertiviteit

Communicatie en assertiviteit

  • ATMETIS
  • Erkenningsnummer: VG_E_00841
  • Goedgekeurd op: 24 maart 2014

Beschrijving

Voor een dienstenchequemedewerker is het belangrijk dat hij/zij kan communiceren. Een goede communicatie is immers een basisvoorwaarde voor een vlot contact met de klant en de verantwoordelijke. In de opleiding komen verschillende soorten communicatie aan bod. Assertief zijn als medewerker is ook nodig. Men moet immers neen kunnen zeggen in bepaalde situaties. Aangezien dit niet altijd even gemakkelijk is, worden er in de opleiding tips gegeven over hoe men op een vriendelijke en respectvolle manier de klant negatief antwoordt.

Opleidingsduur

Deze opleiding duurt 4 uur (inclusief korte pauze van 15 min.) en kan op verzoek zowel in de voor- als namiddag georganiseerd worden. Indien gewenst kan dit ook 's avonds. Voor een incompany opleiding wordt er geen extra kost aangerekend. Indien er geen locatie beschikbaar is, zorgt Job en Coach voor de geschikte locatie (eventueel met catering) tegen een forfaitaire vergoeding.

Kostprijs

De prijs voor een groep van maximaal 15 personen voor een halve dag opleiding door een ervaren lesgever inclusief syllabi en gebruik beamer en oefenmateriaal bedraagt 400 euro. Deze prijs is exlusief verplaatsingsvergoeding (0,35 euro per km) of huur van een externe locatie (met catering).